V dnešní době se stává běžným jevem používání sezónních pneumatik a následkem toho vyvstává potřeba tyto pneumatiky skladovat. K tomu jsou určeny regály na pneumatiky. Námi nabízené regály na pneumatiky se vyznačují vysokou variabilitou, čímž umožňují ideální řešení pro pneuservisy, autoservisy, dílny a garáže. Svojí nabídkou jsme schopni uspokojit požadavky od regálových sestav do garáže pro soukromé osoby až po rozsáhlé sklady internetových prodejců pneumatik. Důležitým faktorem pro zvolení správného regálu na pneumatiky je to, jaké pneumatiky potřebujeme skladovat, zda pneumatiky pro osobní, dodávkové nebo nákladní vozy a jestli s disky nebo bez disků. Dle toho se volí systém vycházející z policových regálů, z nosnějších paletových regálů a nebo atypický systém navržený na míru.

Pro jednu sadu pneumatik na discích plně postačuje stojan na pneumatiky, který u nás můžete také objednat, pro více sad je už lepší použít menší regál do garáže, případně zkombinovaný s policemi. Pro autoservisy a pneuservisy jsou vhodné variabilní sestavy regálů na pneumatiky, které je možné v případě potřeby přestavět nebo přesunout. Díky přestavitelným nosníkům vyhoví různým rozměrům pneumatik. Pro potřeby velkých prodejců pneumatik jsme schopni navrhnout rozsáhlý sklad, dle požadavku i patrový.

Ukládané pneumatiky by měli být umyté, očištěné, osušené a zbavené kamínků ze vzorku. Skladovat by se měli v suché, chladné místnosti mimo dodah světla, nejlépe bez průvanu. Nadměrné vystavování pneumatik slunci, teplu, nebo průvanu škodí pryžové směsi, která tím stárne a vznikají v ní trhlinky. Dále je nutné vyvarovat se styku pneumatik s ropnými produkty, po kterých guma houbovatí a ztrácí elasticitu. Prázdné pneumatiky se skladují nastojato v regálech na pneumatiky. Pneumatiky na ráfcích je možné skladovat buď zavěšené, nebo položené naplocho, vždy maximálně jednu sadu na sobě. Takto nedojde k nechtěným deformacím pneumatik, které se pak mohou projevit na jízdních vlastnostech tím, že takto poškozené pneumatiky budou přenášet vibrace do volantu a v horším případě může vlivem toho dojít k vzniku vůlí u čepů řídící soustavy.